Whoehoe... op naar Peru! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Joost en Mar - WaarBenJij.nu Whoehoe... op naar Peru! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Joost en Mar - WaarBenJij.nu

Whoehoe... op naar Peru!

Blijf op de hoogte en volg Joost en Mar

15 Juni 2015 | Nederland, Haarlem

Lieve familie en vrienden,

Wij gaan weer een leuke reis maken en willen jullie graag op de hoogte houden van onze avonturen!

Morgenmiddag 12.30 uur vliegen we naar Lima om vervolgens de rest van Peru te gaan verkennen gedurende 6 weken.

We hebben er enorm veel zin in met onze nieuw gekochte backpacks en proberen de Spaanse taal al te leren....

Hasta luego en tot snel!
Vamonos!

Liefs,

Joost en Mar

• 15 Juni 2015 - 19:48

Marleen :

Onwijs veel plezier! Geniet van elk moment, voor je t weet ben je alweer 6 weken verder ;)
    Genieten maar! Xx

• 15 Juni 2015 - 19:48

Harm En An:

Hoi Joost en Mar wij wensen jullie een hele fijne, mooie en veilige reis en kijken nu al uit naar jullie reisverslag.
    liefs Harm en An

• 15 Juni 2015 - 20:33

Mireille Kloezr:

Supervakantie voor de boeg!! Wij wensen jullie heel veel plezier en leuke ontmoetingen toe!! Doe voorzichtig!! liefs Mireille Johan Julia en Sophie Kloeze

• 15 Juni 2015 - 20:34

JaapO:

Hee jongelui,
    Geniet onwijs van jullie welverdiende vakantie.
    Knuffels!
    Jaap

• 15 Juni 2015 - 21:20

Fardoe:

Wat heeeeeeerlijk! geniet er van schatjes!

• 15 Juni 2015 - 22:01

Ma Joop:

Beetje jaloers ben ik wel, dat jullie zoveel van de wereld zien!!
    Geniet weer van deze mooie reis!
    Liefs en Xx

• 16 Juni 2015 - 16:39