Aftellen geblazen! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Joost en Mar - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Joost en Mar - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen!

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Joost en Mar

28 Oktober 2013 | Nederland, Haarlem

Wat is de tijd snel gegaan… nog geen twee maanden geleden boekten we onze vlucht naar Bangkok en nu is het bijna zo ver!

Via deze blog kun je lezen waar we uithangen, of we ziek worden (laten we het niet hopen), hoe mooi we alles vinden enzovoorts. En ook wel fijn dat we zelf al die indrukken ook op (weliswaar digitaal) papier kwijt kunnen.

We vliegen morgen op Bangkok, waar we ons eerste hotelletje al geboekt hebben. Verder bevat ons Azië avonturenboekje enkel lege bladzijden, want we gaan voor vrijheid blijheid! Voor mij een mooie uitdaging om dat plannen eens los te laten. We gaan het zien… We hebben er zin in!

To be continued!

• 28 Oktober 2013 - 10:06

Joop:

Wat heerlijk voor jullie!!
    En ik ben blij dat jullie met deze storm vandaag niet vliegen!!
    Geniet!!
    Hoe laat sta ik morgen op de stoep?
    Liefs

• 28 Oktober 2013 - 11:49

Anne:

Goede reis en ik heb me aangemeld voor de mailinglijst, ben benieuwd naar jullie avonturen : )

X
    Anne

• 28 Oktober 2013 - 12:26

Tom S:

Oh yeah!! Have So much fun!!!!!

x

• 28 Oktober 2013 - 15:35

Francien:

We gaan met jullie meereizen. Heerlijk.
    Heb het goed samen en geniet!!!!! x

• 28 Oktober 2013 - 16:04

Ina Giard:

Afgelopen donderdag hebben we jullie nog gezien, maar wij wisten van niets dus hebben we jullie ook geen goede reis kunnen wensen. Later die avond hoorden we van Joop welke wilde plannen jullie hebben. De reislust van Lisa is dus besmettelijk!
    Raimond en ik wensen jullie een fantastische reis met veel mooie en onvergetelijke ervaringen.
    Ik ga jullie volgen, hoor!
    Heel veel groeten en kom veilig thuis. Ina en Raimond

• 28 Oktober 2013 - 16:23

Chris En Marja:

Veel genieten, hoor!

• 28 Oktober 2013 - 17:22

Jan Jasper De Jong:

Als enigszins kenner van het gebied zal ik jullie reis geïnteresseerd volgen!
    Veel plezier

• 28 Oktober 2013 - 17:36

Nelly & Rienk:

Zo dat "reisje" is de moeite waard!
    We hopen, nee we weten het nu al bijna zeker, dat het een fantastische belevenis voor jullie wordt.
    Wij gaan het volgen. Veel plezier.
    Mar, Joost is voor een deel een De Jong dus dat is dubbel genieten!

• 28 Oktober 2013 - 19:00

Rienk En Elma De Jong (Santpoort):

Mooi dat jullie dat samen doen !! Sterkte met de cultuur shock ! Selamat jalan !

• 28 Oktober 2013 - 22:49

Joost En Mar :

Dank jullie wel allemaal! We gaan genieten!

• 29 Oktober 2013 - 08:10

Herma:

Lieve Joost en Mar, heel veel plezier! Ben benieuwd naar jullie verhalen! Ga jullie lekker volgen! Dikke knuf

• 29 Oktober 2013 - 10:35

JaapO:

Nogmaals goeie reis gewenst ! Mag ik jullie vluchtnummer ? Met Flightradar zie ik jullie dan vliegen...... Groeten J.

• 29 Oktober 2013 - 11:25

Oma:

Had vanmorgen jou nog aan de lijn, kon jullie een goede vacantie toewensen.
    Hoop dat jullie een goede vlucht hebben. Ik wacht rustig op jullie verhalen.
    Toen Hannah
    en Lisa ook in het buitenland waren vond ik het ook leuk om verhalen te lezen.
    Veel plezier en kom behouden weer terug.
    Liefs Oma

• 29 Oktober 2013 - 13:47

Lambert En Marga Swaans:

fijne reis toegewenst en we vinden het leuk jullie verslagen te lezen
    groetJES Lambert en Marga Swaans

• 29 Oktober 2013 - 18:33

Lisa:

Liefjes!
    Nu zitten jullie nog hoog in de lucht!
    Geniet van al het moois en geks en wie weet lukt het jullie zelfs te genieten van het minder mooie!
    Ik ben benieuwd (en natuurlijk ook een beetje jaloers! ;) )
    Kus van jullie kleine (schoon)zus